قیمت سئو و بهینه سازی سایت

قیمت سئو و بهینه سازی

قبل از صحبت کردن در مورد قیمت سئو و بهینه سازی سایت باید توجه داشت که اگر بدون در نظر گرفتن بهینه کردن خود سایت به سئو خارجی بپردازیم بشدت از طرف گوگل مورد غضب قرار میگیریم. همانطور که مستحضر هستید برای موتور جستجوی گوگل به شدت محتوای با کیفیت و مورد نیاز کاربر اهمیت دارد و در صورتی که فقط روی تبلیغات و سئوی خارجی کار کنیم و ورودی سایت ما زیاد شود ولی محتوای ما کمکی به کاربر نکند به سرعت رتبه سایت در نتایج گوگل فت می کند.

پس ما در تمام پروژه های خود اول به سئو و بهینه سازی سایت مشتری رسیدگی می کنیم و بعد از آن به رپورتاژ آگهی و سئوی خارجی می پردازیم.

شاید خیلی از همکاران ما به صورت ساعتی و پروژه ای روی سئوی سایت کار کنند، ولی بخاطر کم بازده بودن و عدم دریافت بازخورد مناسب مجموعه ی ما گزینه ی ساعتی را حذف کرده، همینطور کار بصورت پروژه ای و یا روی چند کلمه کلیدی خاص را بخاطر هزینه بالا و بصرفه نبودن برای مشتریان عزیزمان به کلی از لیست تعرفه سئو وب سایت خود حذف کرده ایم و فقط بصورت ماهانه براساس نیاز مشتری پروژه قبول می کنیم.

نحوه تعیین قیمت سئو و بهینه سازی وب سایت

همانطور که گفتیم بهینه سازی سایت به دو قسمت اصلی داخلی و خارجی تقسیم می شود که در اینجا هزینه های آن را برای شما شرح میدهیم

سئو داخلی

هزینه سئو داخلی که باید در ابتدای هر پروژه ای بصورت کامل بهش رسیدگی کرد با توجه به وضعیت حال حاضر وب سایت و رتبه فعلی آن در گوگل از بین 2 الی 5 میلیون تومان متغییر است. تمام فعالیت هایی که روی سایت شما انجام می شود به صورت هفتگی در قالب گزارش ارائه میشود. مهمترین فعالیت هایی که برای سئو داخلی انجام می شود به شرح زیر است:

  1. سئو و بهینه سازی عنوان، کلمه کلیدی و متا توضیحات صفحات
  2. سئو و بهینه سازی سرتیتر صفحات
  3. ایجاد سایت مپ صورت حرفه ای و فنی
  4. انجام صحیح تنظمیات Htaccess
  5. فشرده سازی کدهایی مثل جاوا اسکریپت و CSS
  6. تصحیح آدرس های صفحات و ریدایرکت صفحات قبلی
  7. بررسی کدهای HTML و حذف کدهای منسوخ شده
  8. بررسی هاست و انتقال به هاست جدید در صورت لزوم
  9. فعال کردن کش سایت
  10. عدم اجرای فایل های جاوا اسکریپت در صورت نیاز
  11. بهینه سازی تصاویر وب سایت از نظر یونیک بودن، حجم و متن جایگزین
  12. ثبت سایت در ابزارهای گوگل
  13. بهینه کردن حجم کلی سایت
  14. لینک سازی داخلی در محتواهای موجود
  15. بررسی سرعت سایت و افزایش آن
  16. بررسی و ایندکس کردن صفحات سایت

سئو خارجی

در مرحله ی بعدی علاوه بر ادامه سئو داخلی باید بر روی سئو خارجی نیز متمرکز شد که درص بیشتر هزینه های سئو خارجی بابت رپرتاژ آگهی و لینک سازی در سایت های  دیگر و شبکه های اجتماعی (در صورت وجود داشتن) به صورت کاملا حرفه ای می باشد. حرفه ای بودن این لینک سازی از این لحاظ اهمیت دارد که اگر به صورتی لینک سازی انجام شود که گوگل فقط احساس کند که لینک های خارجی شما بخاطر پرداخت هزینه به سایت مرجع بوده براحتی سایت شما را شناسایی کرده و در رتبه آن اثر منفی می گذارد. سئو کار حرفه ای، با تجربه و تحقیق هایی که داشته کاملا می تواند بهترین سایت مرجع را برای شما انتخاب کند تا بهترین بازخورد و بیشترین بازده را داشته باشید.

مجموع قیمت سئو و بهینه سازی سایت

همانطور که مشاهده کردید هزینه هایی که برای سئو و بهینه سازی سایت شما انجام می شود به گزینه های زیادی وابسته است. پس باید کالما دقت داشته باشید که بدون آنالیز و بررسی سایت نمی توان قیمت مشخصی را ارائه داد. به همین خاطر اگر شخصی یا شرکتی هزینه ثابتی را برای شما مشخص کرد حتما با احتیاط زیادی با آن برخورد کنید. ولی ما برای تصمیم گیری هر چه راحت تر مشتریان خود سه پکیج قیمت انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت را برای شما آماده کرده ایم که باز هم برای بدست آوردن مبلغ دقیق حتما با ما تماس بگیرید.

جدول خدمات سئو و بهینه سازی سایت

پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج پیشرفته
قیمت ماهانه به تومان هشت میلیون یازده میلیون پانزده میلیون
تولید محتوا با کیفیت و یونیک حدود 5000 کلمه حدود 10000 کلمه حدود 15000 کلمه
یافتن کلمات کلیدی صد کیورد 4 یا 5 کلمه ای صد کیورد 3 یا 4 کلمه ای صد کیورد 2 یا 3 کلمه ای
مقایسه رقبا در کلمه کلیدی رقبا سطح پایین رقبا سطح متوسط رقبا سطح بالا
آنالیز آدرس صفحات
آنالیز بک لینک ها و خنثی کردن بک لینک های مضر
مانیتورینگ رتبه کلمات کلیدی
ارائه گزارش از وضعیت رقبا
تصحیح URL ها
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی متا تگ ها
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
بهینه سازی تگ های هدر
بهینه سازی robots.txt
ساخت و بهینه سازی Sitemap
افزایش سرعت سایت
بهینه سازی ریدایرکت ها
رفع خطاهای 404
تولید و انتشار رپورتاژ آگهی حدود 5 درصد مبلغ پکیج حدود 10 درصد مبلغ پکیج حدود 15 درصد مبلغ پکیج
ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول
تحلیل بخش Performance
بررسی گزارش های بخش Coverage
بررسی کلیه بخش های Enhancement
گزارش تغییرات ترافیک سایت
گزارش فعالیت های انجام شده

بهترین و مناسب ترین قیمت سئو و بهینه سازی

وقتی حرف از قیمت مناسب می شود شاید بیشتر افراد و به فکر پایین ترین قیمت می افتند ولی در واقع قیمت مناسب، قیمتی هست که نه خیلی پایین باشد و نه خیلی بالا. باید قیمت باتوجه به خدماتی که ارائه می شود مبلغ معقولی بنظر برسد. قطعا جمله ی هر ارزانی بی دلیل نیست را شنیده اید. میخواهم در این قسمت به بیشترین هزینه هایی که برای یک پروژه با تیم قدرتمند انجام می شود بپردازیم.

 

 

 

 

متخصص و کارشناس سئو:

این شخص با الگوریتم و ابزارهای گوگل آشنایی کامل دارد و همینطور با استراتژی هایی که دارد تیم پروژه را به سمت اهداف اصلی کارفرما پیش می برد و کاملا وظیفه نظارت و مانیتورینگ تمام افزاد را بر عهده دارد.

کارشناس سئو داخلی و خارجی:

این شخص باید کاملا با کارشناس تیم محتوا نویس درگیر باشد و خواسته هایی که بر اساس الگوریتم های گوگل می اشد را به دیگر افزاد تیم متذکر شود. لینک سازی های داخلی و خارجی را به صورتی حرفه ای انجام دهد که علاوه بر دریافت رتبه از گوگل به هیچ عنوان باعث افت رتبه سایت توسط گوگل نشود، البته با تست های A/B حتما یک لیست از سایت های مورد اعتماد و با اعتبار برای لینک سازی خارجی داشته باشند و این لیست را بصورت مداوم بروز کند.

کارشناس ماینتورینگ سئو داخلی و خارجی:

برای پروژه های کوچک نیاز به این شخص نیست ولی وقتی پروژه بزرگ می شود باید این شخص به صورت مرتب کلمه های کلیدی را بروز کند و از دل ابزارهای گوگل کلمه کلیدهای جدید را در اختیار کارشناس سئو داخلی و خارجی بگذارد. همزمان در همان کلمه های کلیدی رقبا را بصورت جزئی بررسی کند و از راهکارهای مهندسی معکوس ایده های جدیدی برای کسب رتبه بهتر ارائه دهد.

کارشناس تولید محتوا:

این شخص موظف است با توجه به وسعت پروژه، خود یا با تیم، یک محتوای یونیک و با مفهوم که نیاز کاربر را برطرف می کند تولید کند و البته باید تمام مواردی که کارشناس سئو داخلی و خارجی مطرح کرده رعایت شود و از همه مهم تر کلمه کلیدی های ارائه شده در نقشه راه بصورت صحییح و به تعداد مشخص آورده شود و همینطور تصاویر مخصوص خود کسب و کار را تولید کند تا در تصاویر هم با رتبه ی خوبی محتوا تولید شود.

قیمت ارزان سئو برای کسب و کارهای جدید

بعضی از کسب و کارهای نوپا برای هزینه کردن در بحث بهینه سازی سایت حتما با مشکلاتی روبرو هستند. برای مدیران این نوع کسب و کار ها معمولا ما پیشنهادی ارائه می دهیم تا هزینه ها کمتر شوند. مثلا اگر پرداخت هزینه های در شده در جدول خدمات سئو و بهینه سازی سایت فعلا زیاد هست می توان وظیفه تولید محتوا را خود مجموعه انجام دهد. البته با رعایت تمام شرایطی و قوانینی که ما و کارشناس سئو داخلی و خارجی مطرح می کنیم. و یا در صورت امکان لینک سازی خارجی بصورت هفتگی یا ماهانه نباشد و فاصله ی این نوع هزینه ها را بیشتر کنیم.(که طبیعتا دیرتر به هدف خود میرسیم)

تمام این موارد به نظر مشتری و امکان اجرای آن از نظر فنی بستگی دارد که داخل جلسه معرفی پروژه به صورت کامل مطرح می شود.